Sunday, October 19, 2008

maya karin...?

aku dah lama tak update blog ni disebabkan malas yang melampau dan ketandusan idea. baca sana, sini, situ, masih juga tak dapat dijadikan sumber ilham. jadi aku pun ambil cuti panjang. rasa nak menulis tu sentiasa ada. entry yang aku tulis separuh, belambak banyaknya. nak tulis pasal politik, aku sekarang mengambil langkah tunggu dan lihat. tetapi tak bermaksud yang aku langsung tak ambil peduli pasal perkara tu. ada jugak ketidakpuasan hati ni, aku pendamkan dulu. rasa tak sesuai untuk aku "post"kan sekarang. nanti masanya tibalah tu. aku baru melawat blog "kawan maya". ceh, "kawan maya"....baik maya karin...heh... cik petung yang hardcore kentel tu. hehehe...jangan marah ya. aku suka sebab dia pandai mengarang. penuh kebebasan. penulisan baik, banyak isi dan padat. aku ucapkan tahniah dan teruskan menulis. masih tak mampu untuk mencetuskan ilham tapi sekadar untuk aku tuliskan entry ni sebagai permulaan untuk kembali menulis. kepada semua, aku ucapkan selamat sejahtera dan berbahagia. bye..

3 comments:

Ekin Ibrahim said...

Maya tu kawan U ke?? wow nak autograph...
hihihi
anyway.. Wan I hampir lupa dah u punya address blog site ni.. so I dah add kat blog i senang sikit .. hihihi

okey chiow ...

Anonymous said...

Tulis pasal gua lah kalau tak tahu nak tulis ape...siu~ ;p

Anonymous said...

eh i ke tu?