Friday, February 1, 2008

selamat petang cikgu...

febuari dah kunjung tiba. wah, wah bahasa tu...cepat betul aku rasa masa berlalu. sangat terasa..aku goyang sebenarnya. sebab aku dah rangkakan plan 2008. aku cuma takut masa tak cukup je. masa? itu satu hal. yang paling mustahak aku rasa sumber kewangan. aku sekarang betul-betul buat sedaya upaya aku untuk melaksanakan semua agenda aku untuk tahun ini. aku rasa takde sebab untuk aku melengahkan lagi semua perancangan sebab kalau tak....mati la aku. aku rasa takde yang mustahil untuk aku laksanakan. by hook by crook, aku akan cari jalan untuk itu. kerja. semakin hari semakin meningkat...so far. aku dapat rasakan "time" aku tengah sampai untuk aku deliver kerja aku dengan lebih cemerlang. wah3.....hehehe...aku juga berharap aku tak lalai macam tahun lepas. aku dah tak sanggup lagi merana...cukup2...jadinya, kerja kuat la bang. dengan kerjaya macam aku ni, aku rasa yang boleh menjamin aku adalah diri sendiri je. bukan orang lain. aku kerja, aku makan. tak kerja, lepas makan....hahaha. bulan 3 ni pulak aku masuk half marathon. preparation untuk penang bridge marathon bulan 6 nanti. sebenarnya kalau ikutkan hati ni, semua aku nak masuk. tahun ni banyak sangat pertandingan yang akan berlangsung jadi aku harap aku dapat participate sebahagian pertandingan tu. aku tau memang tak menang punya tapi aku nak rasa keseronokan dan kepuasan diri sendiri. bukan melancap ok...aku berhenti kat sini dulu dan akan sambung lagi nanti..ciao...

No comments: