Saturday, June 6, 2009

dilema seorang ahli bina badan...

orang besar dia pun nak jadi besar. angkat berat-berat tapi sampai sekarang dah masuk bulan ke 6 masih lagi macam tu juga rupanya. nak aku tegur, memang dah pun tapi macam tak makan saman je. nak biar, tak boleh sebab nanti member lain ikut. jadi aku nak buat apa?makan supplement dah bertong-tong. tak tahu lagi apa yang nak telan. cerita buat orang bimbang. tengok orang angkat berat-berat dia pun nak tapi injured. macam mana ni bang? macam mana aku nak tolong kau? jalan berkepak macam nak terbang. baju nak ketat je, tapi yang nampak lebih perut. bila aku perbetulkan, pandang sinis kat aku pastu cakap aku pun perut besar. memang aku perut besar sebab aku makan banyak. aku dah cakap aku bukan nak masuk pertandingan. bila aku train dari jauh usha. buat sendiri injured. sebulan relaks kat rumah sebab dah tak boleh angkat. nampak client aku yang dah berjaya, tanya tapi tangguh. susah kalau ingat diri sendiri tu tahu semua benda. aku nak tolong kau, kau eksyen!! sekarang ni, kau buat la sampai cita-cita kau tercapai. aku, kalau kau tanya aku, aku tolong la.

1 comment:

AZIZAN & HAFIZAH said...

ingin jemput u join affiliate kami...
panduan bina otot badan dalam bahasa melayu...
join percuma...letak iklan kt blog...kalau org beli..dpt komisen..

http://www.jombinabadan.com