Saturday, January 3, 2009

susah la abang sayang buat macam ni....

mmmm.....entry ini didedikasikan kepada seorang insan yang teristimewa dalam hidup aku. pada tarikh 27/12/2008 yang lepas, aku menghantar utusan meminang ke tanjung malim. ini adalah merupakan satu titik permulaan aku untuk melangkah ke alam yang lebih nyata dan penuh bermakna. sedikit gementar tapi aku gagahkan semangat dan aku tekadkan hati ni untuk bersama dengan dia. namun aku tau yang segala yang aku lakukan itu cukup berbaloi dan sebenarnya tiada ayat yang boleh digantikan. aku rasa sangat bertuah sekali kerana yang disunting itu tak kurang seperti pergi menyunting juara ratu kebaya daerah batang padang, tanjung malim. hehehe.....banyak hati yang aku lukakan dan tatkala juga yang merintih akan kehilangan. aku bukan nak act, tapi aku tau yang aku memang baik..hehehe...susahlah macam ni sayang!!! pengharapan yang tinggi pada tahun baru ni adalah untuk membina rumah tangga yang dah lama aku dambakan. selamat bertunang buah hati pengarang jantung, Yantie Fadhlina bt Mohammed Shaharuddin!! wo ai ni!!!

2 comments:

Anonymous said...

congrats there..hope u enjoy being a somebody's tunang..i know i do..tahniah..

awe said...

whoever u r...thanks a lot...do we know each other? probably we do but i dont know....well thanks again and happy new year to u. may this year brings happiness to u and ur family. and may all the best things happen to u this year...bye..