Thursday, April 3, 2008

oi!

hey semua....apa khabar! lama juga aku tak live ya. sibuk la. aku sebenarnya tengah gemuk ni. hahaha...aku out of shape!! aku sebenarnya sengaja je jadi macam ni sebab aku nak develop balik badan ni. aku tengah on going program ni. so kalau korang jumpa aku kat luar sana, jangan la terkejut ya. aku tau yang blog aku ni agak bosan dan most of the time aku sibuk jadi time spending for this has been frozen as i have to bulk up my activity for my business. so im not in a very pleasent time to do such thing. so hope u guys are still with me and i know someone is always loyal to me for this long and im very much delighted to know that she is keeping me in her mind. entry ni pun actually untuk updating all of you about me. i'll try to make time for this. but hope that u guys out there be patience with me. mungkin konsep blog ini akan berubah ke picture blog. maybe that will make my blog stand out kalau dibandingkan dengan sekarang ni la. aku akan cuba juga mengubah suai apa yang patut. so, aku akan sambung niat murni aku ni dan do give me a comment ya. love.

No comments: